seo

ساخت وبلاگ

سفارش سایت شرکتی

سفارش سایت شرکتی : شرکت تاسیس کرده اید و میخواهید کار خود را توسعه دهید؟ در این صورت حتما باید یک وب سایت اختصاصی برای خود داشته باشید و برند خود را به صورت آنلاین گسترش دهید.

 

سفارش سایت شرکتی
سفارش سایت شرکتی

 

طراحی وب سایت شرکتی

سفارش سایت شرکتی به عنوان یک ابزار امروزی جهت افزایش اعتبار کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد. سفارش سایت شرکتی در واقع مشتری های بالقوه را جذب کرده و به آن ها را به سمت شرکت شما سوق می دهد. سایت شرکتی این امکان را فراهم می نماید که در تمام ساعات شبانه روز اطلاعات و امکانات مربوطه در دسترس مشتریان قرار گرفته و افزایش اعتبار شرکت و همچنین افزایش اعتماد مشتریان را در پی خواهد داشت.

چرا هر کسب و کاری به یک وب سایت نیاز دارد؟

حضور آنلاین یک کسب و کار، صرف نظر از نوع صنعت، می تواند تأثیر زیادی بر موفقیت آن داشته باشد. در عصر حاضر، برخی از کسب و کارها هنوز متوجه نیستند که اکثر مشتریان آنها قبل از خرید از وب سایت آنها بازدید می کنند. داشتن یک حضور آنلاین قوی، به‌ویژه یک وب‌سایت، می‌تواند باعث ایجاد درآمد بیشتر شود. بله، کیفیت وب سایت شما بر نتایج تأثیر می گذارد، اما هدف این مقاله تأکید بر اهمیت سفارش سایت شرکتی است.

من به شرکت های متعددی در ابعاد مختلف کمک کرده ام تا حضور دیجیتالی خود را ایجاد کنند. در برخی موارد، سازمان‌ها برای آنلاین شدن مردد هستند، زیرا احساس می‌کنند به اندازه کافی از فناوری آگاه نیستند و نمی‌دانند چگونه یک وب‌سایت را مدیریت کنند. مواقع دیگر، شرکت ها نگران قیمت هستند. اما این نگرانی ها بی مورد هستند.

7 ویژگی ضروری یک وب سایت شرکتی خوب

حضور آنلاین برای هر کسب و کاری کلیدی است. صرف نظر از محصول یا خدمات شما، شرکت ها تنها زمانی می توانند خود را تقویت کنند که پایگاه مشتریان خود را گسترش دهند. با این حال، ساخت یک وب سایت شرکتی حرفه ای، شهودی و به روز سفارش وبسایت شرکتی بسیار مهم است.

 

7 ویژگی ضروری یک وب سایت شرکتی خوب
7 ویژگی ضروری یک وب سایت شرکتی خوب

 

در زیر 7 ویژگی ضروری یک وب سایت شرکتی خوب برای سفارش سایت شرکتی ذکر شده است:

شماره 1 : هویت مشخص

بسیار مهم است که هویت خود را آشکار و واضح نگه دارید. در انتخاب یک هویت مختصر باشید و سعی کنید آن را در تمام طراحی وب سایت شرکتی جزئیات سایت خود وارد کنید. با ایجاد یک هویت واضح، مردم برند شما را راحت‌تر می‌شناسند و با برند شما آشنا می‌شوند.

شماره 2 : محتوا

محتوایی که دقیق و خوب باشد برای هر وب سایت شرکتی مهم است. لطفاً توجه داشته باشید که بیشتر بازدیدکنندگان به محتوای طولانی و خسته کننده کمتر توجه دارند. به عبارت دیگر، از گرامر مناسب استفاده کنید، آن را واضح و دقیق نگه دارید. علاوه بر این، آن را مختصر و کوتاه نگه دارید!

شماره 3 : اطلاعات تماس

ممکن است خیلی ساده به نظر برسد، اما بسیاری از شرکت‌ها فراموش می‌کنند که جزئیات تماس را به درستی در میان بگذارند. لطفا توجه داشته باشید که بازدیدکنندگان سایت شما تمایلی به جستجوی اطلاعات تماس شما بیش از چند ثانیه ندارند. بنابراین اطلاعات تماس خود را به صورت استراتژیک قرار دهید.

شماره 4 : توصیفات

توصیفات اغلب بسیار قانع کننده هستند. از آنجایی که بیشتر مردم احتمالاً به بازخورد دیگران متکی هستند، استفاده از توصیفات می تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی واقعی استفاده شود. در مقابل میل به ساختن خود مقاومت کنید، زیرا طراحی سایت شرکتی بازدیدکنندگان باهوش بلافاصله آن ها را تشخیص می دهند.

شماره 5 : ناوبری

یک مشتری باید بتواند چیزی را که در عرض چند ثانیه در وب سایت شما جستجو می کند ، پیدا کند. بنابراین، برای بازدید از سایت خود کمی زمان بگذارید و مطمئن شوید که همه چیز واضح و آسان است. به رقبای خود این فرصت را ندهید که از وب سایت شما پیشی بگیرند.

شماره 6 : نسخه آماده برای موبایل

در جامعه امروزی، گوشی های هوشمند و تبلت ها حجم فزاینده ای از ترافیک وب را هدایت می کنند. علاوه بر این، دستگاه های تلفن همراه ارزان تر و رایج تر می شوند. به عبارت دیگر، هنگامی که در حال ساختن یک وب سایت شرکتی هستید، مطمئن شوید که وب سایت شما در رایانه شما به خوبی تبلت یا تلفن همراه شما به نظر می رسد.

شماره 7 : یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی

پلتفرم های اجتماعی زیادی وجود دارد و شما باید حضور خود را در آنها در وب سایت خود تبلیغ کنید، زیرا رسانه های اجتماعی بخش مهمی از بازاریابی کسب و کار شما هستند. ادغام این پلتفرم‌ها در سفارش سایت شرکتی شما به تقویت سئو، بهبود سفارش وب سایت شرکتی کسب‌وکار شما در وب اجتماعی و ایجاد دنبال‌کنندگان در بسیاری از پلت‌فرم‌های اجتماعی کمک می‌کند.

امکانات سایت شرکتی

  • قیمت گذاری: مطمئن شوید که قیمت مناسبی برای محصولات خود ارائه می دهید. مشتریان همیشه قیمت را با سایر وب سایت ها مقایسه می کنند. بنابراین بر اساس تحلیل قیمت رقابتی، قیمت را انتخاب کنید و بهترین قیمت را به مشتریان خود ارائه دهید.
  • خدمات مشتری: شما به یک تیم خدمات مشتری اختصاصی برای رسیدگی به مسائل مشتریان نیاز دارید و خدمات مشتری شما باید 24*7 برای کمک در دسترس باشد. تا مشتریان بتوانند با توجه به راحتی خود از سایت استفاده کرده و خرید کنند.
  • ناوبری آسان وب سایت: مشتریان باید بتوانند بدون هیچ زحمتی وب سایت شما را هدایت کنند. ویژگی هایی مانند پیمایش خودکار را اضافه کنید تا به آنها در صرفه جویی در زمان کمک کنید.
  • ایجاد امنیت برای تراکنش ها: مشتریان همیشه می خواهند هنگام انجام تراکنش های آنلاین مانند ارائه اطلاعات کارت اعتباری آنلاین، ایمن باشند. بنابراین، ارائه تراکنش ایمن و دریافت گواهینامه SSL مهم است.
  • پشتیبانی چت آنلاین: بسیاری از مردم می خواهند بلافاصله در مورد تصاویر و قیمت محصول پرس و جو کنند. بنابراین پشتیبانی چت آنلاین را به مشتریان ارائه دهید و به سوالات آنها پاسخ دهید.
  • تحویل به موقع محصول: همانطور که می دانیم تجارت آنلاین از هر نقطه ای از دنیا قابل انجام است. بنابراین تحویل به موقع کالا به مقاصد مربوطه اهمیت پیدا می کند. شرایط و ضوابط حمل و نقل باید به وضوح در وب سایت ذکر شود.
  • وب سایت موبایل: هنگام ایجاد یک وب سایت مطمئن شوید که نسخه موبایل آن را نیز توسعه داده اید. این روزها استفاده از تلفن های هوشمند افزایش یافته و مشتریان ترجیح می دهند محصولات را از طریق اپلیکیشن های موبایل خریداری کنند. اگر آنها بتوانند به راحتی از طریق تلفن همراه به وب سایت دسترسی داشته باشند، می توانند بلافاصله خرید کنند.
  • جذب مشتری: تصاویر با کیفیت بالا از محصولات باید در سفارش سایت شرکتی نمایش داده شود. به عنوان مثال، می توانید ببینید که چگونه فروشگاه های آنلاین با ارائه تصاویر با کیفیت خوب از محصولات خود، مشتریان را جذب می کنند. بنابراین می توانید با پیشنهادات و تخفیف ها مشتری جذب کنید.

     

    امکانات سایت شرکتی
    امکانات سایت شرکتی

خرید قالب اختصاصی وردپرس

قالب اختصاصی وردپرسی قالبی است که توسط یک برنامه نویس حرفه ای طراحی میشود و ویژگی ها و امکانات مورد نظر شما را دارد. در این نوع قالب محدودیت خاصی وجود ندارد. با این حال در صورتی که بخواهید قالب اختصاصی خود را از تیم دولوپرس پرو تهیه کنید ، از پشتیبانی 24 ساعته بهره مند خواهید شد. با خرید قالب اختصاصی وردپرس ، می‌توانید از امکانات جذابی مانند انتخاب‌های طرح‌بندی متنوع، ابزارهای مختلف، قالب‌های زیبا و تنوع رنگی بهره ببرید.

سخن آخر

توصیه تیم دولوپرس پرو به شما این است که برای سفارش سایت شرکتی خود ، از یک تیم حرفه ای کمک بگیرید. برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

منبع : طراحی سایت در دولوپرز پرو

seo...
ما را در سایت seo دنبال می کنید

برچسب : سفارش سایت شرکتی , https,developerspro,ir, نویسنده : nazila nazila76 بازدید : 122 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 14:50

سفارش ساخت سایت

سفارش ساخت سایت این روزها اهمیت زیادی دارد و رقابت نیز افزایش یافته است. بسیاری از طراحان سایت و شرکت ها تلاش می کنند تا بهترین سایت ها را طراحی کنند و در اختیار مشتریان قرار دهند. در این میان باید توجه کنید که چه سایتی استفاده کنید و باید در سایت خود از چه چیزهایی استفاده کنید تا جذاب شود. پس با ما همراه باشید.

سفارش ساخت سایت

در این مقاله تصمیم داریم به نکاتی اشاره کنیم که باید هنگام سفارش ساخت سایت به طراح سایت خود ارائه دهید و همچنین درباره نحوه سفارش دادن و طراحی سایت نیز صحبت خواهیم کرد.

 

سفارش ساخت سایت
سفارش ساخت سایت

 

نحوه سفارش ساخت سایت خوب: راهنمای گام به گام

به طراح وب سایت نیاز دارید؟ اولین چیزی که باید بدانید این است که سفارش ساخت سایت خوب دشوار است. اما به چند مرحله مهم برای راحتی کار شما اشاره می کنیم:

مرحله 1: تعیین کنید که چرا به سفارش ساخت سایت نیاز دارید

اگر می دانید چرا در حال سفارش ساخت سایت هستید ، در نظر بگیرید که نیمی از راه اندازی موفق این منبع را طی کرده اید. درک هدف از وجود وب سایت ، به مشتری و توسعه دهنده اجازه می دهد تا برنامه ها را به راحتی طراحی کنند. در غیر اینصورت ، هنگام سفارش ساخت سایت ممکن است دچار سردرگمی شوید.

مرحله 2: عملکرد وب سایت خود را تعیین کنید

این یک مرحله بسیار ساده است. یک ورق کاغذ بردارید و هر چیزی را که نیاز دارید ، بنویسید. قلم قرمز بردارید و سوالات مربوط به وظایف را تنظیم کنید.

ممکن است چنین سوالاتی برای شما پیش آید:

  • برای اطلاع رسانی به مخاطبان با استفاده از یک وب سایت ، به چه چیزهایی نیاز دارید؟
  • برای جذب مشتریان جدید به چه ویژگی هایی نیاز است؟
  • یک وب سایت برای ارتقای کیفیت خدمات به مشتریان باید چه کار کند؟

اولین بار خودتان به این سوالات پاسخ دهید. بعداً با مدیر یا توسعه دهندگان آژانس صحبت کنید. عملکردهای لازم برای اطلاع رسانی به مشتریان را بنویسید:

  • یک وب سایت باید صفحاتی مانند “درباره شرکت” ، “لیست محصولات” ، “اطلاعات تماس ، زمان کارکرد ، شرایط تحویل و پرداخت” و غیره را داشته باشد.
  • یک وب سایت باید دارای یک وبلاگ یا بخشی به عنوان “نشریات مفید” باشد.
  • باید پیام “توییتر” یا “فیس بوک” نمایش داده شود که به سرعت تغییرات برنامه های کاری ، ورود محصولات جدید و تبلیغات را گزارش می دهد.
  • در پاورقی باید شرایط همکاری منتشر شود.
  • در جایی برجسته ، باید مجوزها ، گواهینامه ها ، جوایز ، لیستی از مشتریان و پیوندهایی به شبکه های اجتماعی را قرار دهید.

مرحله 3: تعیین کنید که وب سایت باید چگونه به نظر برسد

این یکی از سخت ترین مراحل است. علت؟ هر کس برداشت مختلفی از طراحی کامل ، خوب ، بد و غیره دارد. اگر خودتان یک طرحی را دوست دارید ، ممکن است مشتریان شما آن را دوست نداشته باشند. با این حال ، شما در حال سفارش ساخت سایت برای عموم هستید ، نه برای خودتان ، بنابراین علایق آنها را در اولویت قرار دهید.

نحوه انتخاب ظاهر هنگام سفارش ساخت سایت

این یکی از ساده ترین مراحل کار برای شما است ، اما یکی از سخت ترین مراحل برای توسعه دهندگان است. شما فقط باید ایده خود را در مورد طراحی مورد نظر خود با متخصصان در میان بگذارید. نمایندگان آژانس باید ایده های شما را به واقعیت تبدیل کنند و سپس به درخواست هایی مانند بازی با فونت ها و غیره پاسخ دهند.

  • از توسعه دهندگان بخواهید از خوانایی محتوا اطمینان حاصل کنند.
  • قبل از درخواست بازی با فونت ها ، این سوال را مطالعه کنید. این به شما کمک می کند تا نتیجه را آگاهانه از توسعه دهندگان بخواهید.
  • نرخ بارگذاری بالقوه صفحات فرود را ارزیابی کنید. به یاد داشته باشید که به عنوان یک صفحه فرود لازم است همه صفحات وب سایت که برای مخاطب مهم است را در نظر بگیرید. می توانید در این زمینه مقاله های مختلفی مطالعه کنید.
  • چند سوال در مورد کارایی سایت از توسعه دهنده بپرسید. اگر هیچ تجربه ای در زمینه توسعه منابع ندارید ، باید به حرفه ای بودن و تجربه طراح اعتماد کنید. در آینده ، شما می توانید قابلیت و کارایی را به تنهایی ارزیابی کرده و همچنین با استفاده از آزمون ها (تست A/B)می توانید کارایی سایت را افزایش دهید.

مرحله 4: CMS  (سیستم مدیریت محتوا) را انتخاب کنید

در این مرحله ، شما باید دو مشکل را حل کنید. ابتدا تعیین کنید که از CMS استفاده می کنید یا سفارش ساخت سایت HTML برای شما بهتر است. در مرحله دوم ، اگر تصمیم دارید یک وب سایت با CMS بسازید ، تعیین کنید که کدام سیستم مدیریت محتوا در مورد شما بهتر است استفاده شود.

مرحله 5: درباره ویژگیهای سایت توافق کنید

به طور خلاصه ، وب سایت شما باید پاسخگوی نیازهای مخاطبان و الزامات فنی موتورهای جستجو باشد. در اینجا لیستی از ویژگی ها و مشخصات که باید با توسعه دهندگان توافق کنید ، آورده شده است:

  • نمایش صحیح در مرورگرهای محبوب ؛
  • سازگاری برای دستگاه های تلفن همراه ؛
  • نقشه سایت و فایل txt به درستی پیکربندی شده است.
  • سرعت قابل قبول بارگذاری وب سایت ؛
  • بدون صفحات تکراری از توسعه دهندگان بخواهید آدرس اینترنتی را ارائه دهند ، صفحه را از برچسب ها ، دسته ها و بایگانی ها ببندند.
  • قابلیت بهینه سازی متا داده های یک صفحه ؛
  • قابلیت درج کدهای خدمات شخص ثالث ، به عنوان مثال ، خدمات تجزیه و تحلیل ؛
  • اعتبار کد را بررسی کنید ؛
  • قابلیت بهینه سازی محتوای گرافیکی: تغییر اندازه عکس ها ، اضافه کردن عنوان ، عنوان و ویژگی
  • در دسترس بودن توابع کاربر پسند: نظرات ، دکمه های اجتماعی ، سیستم رتبه بندی ، فرم های جستجو و بازخورد ، جهت یابی آسان.
  • اگر در بازار بین المللی کار می کنید ، به یک وب سایت چند زبانه نیاز دارید.
  • امنیت منابع: حفاظت از دسترسی غیر مجاز ، ایجاد نسخه پشتیبان ، مسدود کردن نظرات هرزنامه.

مرحله ششم: تعیین کنید که کجا وب سایت سفارش دهید

تنها کاری که باید انجام دهید این است که سفارش ساخت سایت را به یک آژانس یا یک فریلنسر بسپارید. به دنبال یک دستور العمل جهانی برای یافتن پیمانکار نباشید. کار با آژانس ها و متخصصان خصوصی مزایا و معایبی دارد.

چرا سفارش ساخت سایت را به نمایندگی معتبر بسپاریم؟

در اینجا دلایل اصلی ذکر شده است:

  • آژانس ها معمولاً خدمات جامعی ارائه می دهند. لازم نیست به مدیریت سایت ، بهینه سازی فنی ، بازاریابی اینترنتی فکر کنید.
  • شما قرارداد را امضا می کنید و هزینه خدمات آژانس را به طور رسمی پرداخت می کنید.
  • شما با مدیر ارتباط خواهید داشت ، نه مستقیماً با برنامه نویس وب ، که به شما کمک می کند به یک زبان صحبت کنید.
  • از نظر تئوری ، همکاری با شرکت ها ، شما را از هدر رفتن مهلت ها و غیره ناشی از کار با فریلنسرها جلوگیری می کند. به عنوان مثال ، اگر یک فریلنسر شما بیمار شود ، کار روی پروژه شما متوقف می شود تا او بهبود یابد.

مرحله 7: آیا می توانید به تنهایی یک وب سایت بسازید

خودتان می توانید یک وب سایت ایجاد کنید. علاوه بر این ، با در نظر گرفتن انتخاب نام دامنه و تأیید پرداخت برای هاست ، بیش از یک ساعت برای راه اندازی منبع صرف نمی کنید. اما برای ایجاد وب سایتی که نیازهای مخاطبان را برآورده کند ، باید زمان بسیار بیشتری را صرف کنید.

اگر تصمیم دارید خودتان وب سایتی برای خودتان طراحی کنید ، حتما موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • شما نیاز به یک وبلاگ شخصی دارید ؛
  • شما یک وب سایت بسیار ساده با چند صفحه ثابت ، یک وبلاگ و اطلاعات تماس می خواهید. مخاطبان شما یک منبع الگو را می بخشند.
  • شما باید به اندازه کافی مطالعه کنید تا بتوانید بخش های مختلف سایت خود را طراحی کنید.
  • با این کار در هزینه های خود صرفه جویی می کنید.

مرحله 8: تعیین کنید که چه کسی پروژه را تبلیغ می کند

شما می توانید بازاریابی اینترنتی را خودتان انجام دهید یا این کار را به متخصصان واگذار کنید. قبل از تصمیم گیری ، به آنچه باید در چارچوب بازاریابی اینترنتی یکپارچه انجام شود توجه کنید:

  • حفظ سایت: نظارت بر ارتباط نسخه “موتورهای وب سایت” ، پاسخگویی به الزامات فنی جدید موتورهای جستجو ، عیب یابی سریع ، پرداخت صورت حساب ها به موقع به ارائه دهنده میزبانی و انجام کارهای معمول دیگر ؛
  • اثربخشی بازاریابی وب سایت را ارزیابی کنید. تجزیه و تحلیل وب و گزارش معاملات به شما کمک می کند.
  • ایجاد و انتشار مرتب محتوا ؛
  • در SMM به ارسال خبرنامه ایمیل مشغول باشید.
  • درگیر بازاریابی جستجو و بازاریابی محتوا باشید ؛
  • جذب کاربران با انواع مختلف تبلیغات ؛

مرحله 9: تعیین کنید هزینه مورد نیاز سایت شما 

قیمت نهایی در سفارش ساخت سایت به ویژگی های آن بستگی دارد: عملکرد ، طراحی ، حجم محتوا و غیره. هزینه تقریبی سفارش ساخت سایت را پس از موافقت با ویژگی های آن با توسعه دهنده می فهمید. مبلغ نهایی را در حین انجام کار مشاهده خواهید کرد. فراموش نکنید که باید دائماً در توسعه منابع و بازاریابی اینترنتی سرمایه گذاری کنید.

برای سفارش ساخت سایت به چه چیزی نیاز دارید؟

با طوفان فکری شروع کنید: مشخص کنید سایت شما چه وظایفی را انجام خواهد داد. این به شما کمک می کند تا عملکرد لازم را توصیف کنید. سپس همه چیز مانند ساعت کار می کند: شما طراحی کامل را از نظر خود توصیف می کنید ، CMS را انتخاب می کنید ، مشخصات فنی لازم را تعیین می کنید. پس از آن ، خواهید فهمید که آیا خودتان یک سایت ایجاد کنید یا بهتر است به متخصصان مراجعه کنید.

 

 

منبع : طراحی سایت در دولوپرس پرو

seo...
ما را در سایت seo دنبال می کنید

برچسب : سفارش ساخت سایت , https,developerspro,ir, نویسنده : nazila nazila76 بازدید : 136 تاريخ : پنجشنبه 6 مرداد 1401 ساعت: 13:46

طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی

طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی : با افزایش وب سایت های فروشگاهی و همچنین افزایش تمایل مشتریان به این سبک سفارش، وب سایت فروشگاهی و تاثیر آن در فروش محصولات و شناخته شدن برند، انکار ناپذیر می باشد. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به نحوی باشد که حس اعتماد و امنیت در خرید را به کاربر القا نموده و او را تبدیل به مشتری دائمی نماید.

طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی

نحوه ی برخورد با مشتریان به خصوص در اولین مراجعه، تاثیر بسیار زیادی در جذب آنها خواهد داشت. این امر در فروشگاه آنلاین هم صدق می کند. طراحی وب سایت باید بر اساس عناصر بصری مناسب،

 

طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی
طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی

 

اصول روان شناسی خرید، استراتژی فروش مناسب انجام شود.

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی شما باید به صورتی باشد که از نظر موتور های جستجو مثل گوگل مناسب باشد. طراحی سایت حرفه ای به صورت درست و بهینه در کنار مشاوره سئو می تواند سئو سایت شما را پایه ریزی کند و پس از آن شما با قرار دادن محتوا مناسب می توانید به هدف خود (نمایش در نتیجه اولیه جستجو در گوگل) دست پیدا کنید.

طراحی سایت

یک سایت فروشگاهی را در نظر بگیرید که بازدید کننده نتواند به راحتی به محتوا آن دسترسی پیدا کند و یا جستجو قوی نداشته باشد. سردرگمی کاربر می تواند بر ذهنیت او نسبت به وب سایت و برند شما اثر منفی گذاشته و احتمال اینکه کاربر سایت شما را ترک کند نیز افزایش می یابد. بنابراین وب سایت فروشگاهی باید دارای ساختار استاندارد برای دسته بندی محصولات و سیستم جستجو کاربردی طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی و خوب باشد.

طراحی وب سایت در تهران

باتوجه به آمار بازدید سایت ها، امروزه اکثر کارهای اینترنتی از طریق دستگاه های تلفن همراه هوشمند و تبلت صورت می پذیرد و روز به روز بر این میزان افزوده می شود. پس دیگر شکی نیست که انطباق نمایش وب سایت شما با انواع دستگاه های موبایل و تبلت امروزه یک ضرورت محسوب می شود. بر خلاف راه اندازی فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز های موجود در بازار، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی باید به گونه ای باشد که فروشگاه اینترنتی به خوبی اندازه خود را با اندازه صفحه نمایش دستگاه هوشمند سازگار کند.

مشخصات فنی طراحی وب سایت

به طوری که پیمایش در سایت به آسانی صورت پذیرد و کاربر مجبور نباشد جهت مشاهده تمامی قسمت های سایت شما و خرید دچار زحمت شود. علاوه بر این یکی از موارد مهم محبوبیت در بین طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی موتورهای جستجو ویژگی طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن سایت های اینترنتی است.‎

فروشگاه اینترنتی چیست؟

فروشگاه اینترنتی شامل وب سایتی است که امکان نمایش محصولات به همراه ویژگی های آنها را فراهم می کند این وب سایت با امکاناتی که دارد می تواند محصول یا خدمتی که از طرف فروشنده تولید طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی می شود را به کاربران مختلف معرفی کند ،ویژگی ها و مشخصات آن را نمایش دهد و امکان سفارش و نهایتا خرید از طرف کاربر را فراهم کند.

مزایای خرید اینترنتی از سایت های فروشگاهی :

  • از مهمترین مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی در دسترس بودن محصولات موردنظر با تنوع گسترده می باشد .
  • به دست آوردن تمامی ویژگی ها و مشخصات محصول اعم از اطلاعات کلی و جزئی.
  • کاهش رفت و آمد و هزینه های مرتبط با آن.
  • قدرت انتخاب و تصمیم گیری بر اساس تمامی ویژگی های مطرح شده هر محصول.

مزایای فروش اینترنتی :

مزیت های راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای فروشندگان شامل موارد زیر است:

  • تهیه و تنظیم بانک اطلاعاتی کامل و مفید از محصولات
  • به دست آوردن نظرات خریداران محصول و به طبع آن گسترش اطلاعات درباره سلایق طرفداران محصول
  • برقراری ارتباط با مشتریان و در پی آن اطلاع رسانی و تبلیغات بیشتر به آنها
  • ارائه خدمات بهتر و مفیدتر

چگونه یک فروشگاه اینترنتی موفق داشته باشید؟

شاید خود شما یک بار در زمینه طراحی سایت فروشگاهی تجربه ناموفقی داشته اید و یا حتی اکنون که در ابتدای راه هستید از ناموفق شدن کار و اتلاف وقت و هزینه نگران هستید. مسلما شما نیز باید طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی به این نتیجه رسیده باشید که تنها طراحی سایت فروشگاهی برای رسیدن به این هدف بزرگ کافی نخواهد بود و برای رسیدن به این موفقیت باید المان های زیادی در کنار یکدیگر چیده شود.

طراحی وب سایت چیست

اولین قدم، طراحی سایتی خواهد بود که امکاناتی کامل در زمینه فعالیت شما را داشته باشد. شاید داشتن تمامی امکاناتی که یک شرکت طراحی به شما معرفی می کند مناسب برای کسب و کار شما نباشد اما باید هرآنچه برای مخاطب شما مورد نیاز است را شناسایی و در فروشگاه خود داشته باشید. برای مثال اگر شما در فکر طراحی سایتی برای پوشاک هستید باید بدانید این سایت بدون درنظر گرفتن طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی حق انتخاب مشتری در زمینه رنگ، سایز و نوع محصول بی نتیجه خواهد بود و مشتری را در انتخاب محصول گنگ و شاید محدود می کند.

طراحی سایت

گام دوم، رعایت اصول استاندارد طراحی سایت می باشد. این اصول ابتدا برای هرچه کاربردی تر بودن و سهولت استفاده تمام اقشار از سایت و در درجه بعد برای استانداردسازی برای موتورهای جستجو گر باید انجام پذیرد. زیرا بعد از طراحی سایت حتما نیاز به بالاتر بودن در صفحات جستجو نسبت به سایر رقبا را پیدا خواهید کرد. اگر شما یک فروشگاه حرفه ای با تمام امکانات لازم هم داشته باشید ولی نتوانید این امکانات را به مخاطبین معرفی کنید مسلما موفق نخواهید بود.

طراحی سایت در ارومیه

گام آخر و مهم تر از یک طراحی سایت، استراتژی برای معرفی مزایای فروشگاه اینترنتی طراحی شده و شناساندن آن به کاربران می باشد. این راه از طریق بازاریابی اینترنتی (دیجیتال مارکتینگ) قابل طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی انجام خواهد بود. برای بازاریابی اینترنتی حتما برنامه ریزی داشته باشید و از تجربه و دانش نیروهای متخصص در این زمینه بهره مند شوید.

چرا به طراحی سایت فروشگاهی نیاز دارید؟

تمام ابعاد و فرآیند بازار را که بتوان با اینترنت و تکنولوژی web انجام داد، تجارت الکترونیکی می گویند بطور کلی واژه تجارت الکترونیک اشاره به معاملات الکترونیکی می نماید که از طریق شبکه های ارتباطی انجام می پذیرد. ابتدا، خریدار یا مصرف کننده به جستجوی یک مغازه مجازی از طریق اینترنت می پردازد و کالای را از طریق web یا پست الکترونیکی سفارش می دهد. نهایتاً کالا را تحویل می گیرد. طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی تجارت الکترونیکی یعنی انجام مبادلات تجاری در قالب الکترونیکی.

طراحی سایت فروشگاهی

تجارت الکترونیک، انجام کلیه فعالیت های تجاری با استفاده از شبکه های ارتباطی کامپیوتری، بویژه اینترنت است. بوسیله تجارت الکترونیک، تبادل اطلاعات خرید و فروش و اطلاعات لازم برای حمل و نقل کالاها با زحمت کمتر و تبادلات بانک با شتاب بیشتر انجام خواهد شد. شرکت ها برای ارتباط با یکدیگر، محدودیت های فعلی را نخواهند داشت و ارتباط آنها با یکدیگر ساده تر و سریع تر صورت می گیرد. طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی ارتباط فروشندگان با مشتریان می تواند به صورت یک به یک با هر مشتری باشد البته با هزینه بسیار کمتر از تجارت سنتی.

طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو

امروزه با توجه به همه‌گیر شدن استفاده از گوشی‌ های هوشمند، اکثر افراد برای مشاهده کالاها و خدمات موردنیاز خود و جستجو در اینترنت، از گوشی تلفن همراه یا تبلت استفاده می‌کنند. لذا انطباق طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی با کلیه پلتفرم‌ ها (گوشی، تبلت و دسکتاپ) از اصلی‌ ترین ویژگی‌ های یک سایت فروشگاه اینترنتی پیشرفته محسوب می‌شود.

مدیریت و پشتیبانی قوی برای طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

مهم ترین ویژگی برای طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی قسمت مدیریت بدون نقص می‌باشد که بتواند به خوبی کار را هماهنگ کند و وظایف هر بخش را مشخص کند به گونه ای که مشتریان بتوانند

 

طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاهی

 

محصول مورد نظر خود را بدون مشکل خریداری نمایند. وجود پنل مدیریت قوی نیز مانند موارد دیگر در سایت‎های غیر فروشگاهی به سختی قابل تعبیه است و به همین دلیل هسته‎ی سایت فروشگاهی طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی باید منحصر به فروشگاه باشد.شما با ساخت یک سایت فروشگاهی می توانید فعالیت خود را بدون هیچ حد و مرزی گسترش دهید و این تفاوت باعث گسترش بیشتر کسب و کار با رقیبان می‌باشد.

تفاوت طراحی سایت فروشگاهی با سایر وب سایت ها

سایت فروشگاهی بر اساس نوع محصول ارائه شده معمولا دارای یک ویترین است که در صفحه ی نخست قرار می گیرد و شما می توانید نمونه ای از بهترین و جدیدترین جنس ها و محصولات خود را در این طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی ویترین قرار داده و یک دید کلی از سایت را به مشتری و بازدید کننده ی سایت نمایش دهید.

نحوه مدیریت سایت فروشگاهی:

یکی از مهمترین تفاوت های طراحی سایت های فروشگاهی با سایر سایت ها نحوه ی مدیریت این سایت ها می باشد. به سبب تغییرات در قیمت و ویژگی های محصولات، نوع کالا و… ممکن است شما نیاز داشته باشید تا به صورت روزانه یا در مدت زمان کوتاهی، این تغییرات را در سایت ایجاد نمایید. بنابراین نیاز است تا سایت های فروشگاهی نوعی طراحی شوند که مدیریت آن ها در عین سادگی، پاسخگوی طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی نیازهای دارنده ی سایت باشد و دغدغه های مدیریتی کمتری داشته باشد.

معرفی بهتر محصولات:

طراحی سایت فروشگاهی به شما این امکان را می دهند که محصولات را ریز به ریز برای بازدید کننده شرح داده نقاط قوت، ویژگی های برجسته و نقاط ضعف برای آن تعیین کنید، امکان مقایسه برای پارامتر طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی های محصولات ایجاد کنید. برای آن ها امتیاز دهی قرار دهید، فروش ویژه داشته باشید، گارانتی و رنگ بندی محصولات را نیز تعیین کنید.

آمار گیری جامع:

یکی از برتری های برجسته ای که طراحی سایت های فروشگاهی نسبت به سایر سایت ها دارند، آمار دهی بسیار جامع آن ها می باشد. شما در این نوع سایت ها می توانید آمار های روزانه، هفتگی، طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی ماهانه و سالانه از سایت بگیرید. میزان موجودی خود را کنترل کرده. مقدار فروش محصولات و میزان درآمد را در بازه های زمانی مختلف مقایسه کنید.

نکات کلیدی در طراحی سایت فروشگاهی

  1. نکات و مواردی در طراحی سایت فروشگاه آنلاین وجود دارد که رعایت آن از اهمین ویژه ای برخوردار است.
  2. سایت فروشگاهی طراحی شده باید ساده، کاربردی با قابلیت های کامل باشد.
  3. سایت فروشگاهی از گرافیک مناسبی برخوردار باشد اما همواره توجه داشته باشید تصاویر استفاده شده حجم بالایی نداشته باشند.
  4. رعایت اصول سئو برای افزایش رتبه وب سایت در موتور های جستجو از دیگر موضوعاتی است که باید در طراحی رعایت شود .
  5. رعایت استاندارد های جهانی در طراحی سایت
  6. قابلیت استفاده در ورژن موبایل و طراحی سایت ریسپانسیو

اموزش طراحی وب سایت

تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی دارکوب به صورت ریسپانسیو و سازگار با موبایل از 1.7 میلیون تومان می باشد که این تعرفه پایین ترین قیمت سایت فروشگاهی می باشد و با توجه به امکانات درخواستی کارفرما این تعرفه متغیر می باشد. دقت نمایید دارکوب در عملیات راه اندازی وب سایت ها، قالب ها را از پایه پیاده سازی می نماید و از قالب های آماده استفاده نمی نماید و مدت زمان مراحل طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی توسط طراح وب سایت استفاده از این قالب ها به هیچ وجه توصیه نمی گردد. امکانات موجود در پلان اولیه طراحی سایت فروشگاهی دارکوب از قرار زیر می باشد.

 

 

منبع : طراحی سایت در دولوپرس پرو

seo...
ما را در سایت seo دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی , https,developerspro,ir, نویسنده : nazila nazila76 بازدید : 127 تاريخ : يکشنبه 2 مرداد 1401 ساعت: 14:45